20080328

2538
23:34

tüm bloklar çıkıntıları , yerdeki girintilerini tamamlayacak şekilde iniyolar tam yan tarafımda . ne sırtımı dönebiliyorum her birinin çıkardığı sesten , ne de yüzümü dönebiliyorum gelenlerin ne rengiyle yüzleşmeye ne de aslında herbirinin yerlerine oturduğunu tastiklemeye. renklerini kendim boyadım. hepsini avcumda tutup aynı anda, havaya attım yere düşeceklerini bilerek yere düşmelerini isteyerek .
hepsi yerlerine oturacak büyük depremlerle , gökgürültüleriyle .
herbirini tek tek boyadım avcuma alarak , tek tek . ham maddelerini hissederek, hem istedikleri hem olması gerektikleri renklere ikna ederek , istemelerini bekleyip de
boyadım onları .
güneşin ışığının gözlerimi acıtmasına aldırmayarak izledim eşsiz ama birbirini tamamlayan şekillerinin havada dönüşlerini . yine de ürkütüyor - bu yerde buldukları mutluluğu bilsem de - hissetmek .

Hiç yorum yok: